باربری مشهد به چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک

همشهریان عزیز در شهر مشهد اگر تصمیم داریدکالا اثاثیه منزل اداری تولیدات صنایع و کارخانجات خود را به هرکجای ایران از جمله استان مازندران و شهرهای ساری چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک ارسال نمایید باربری مشهد با کمال میل و افتخار در خدمت شما می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه را ما ارائه می نماییم.

ارائه ارزانترین نرخنامه تعرفه و کرایه از سوی باربری مشهد به استان مازندران و شهرهای ساری چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک باعث گردیده است که هر روز بر تعداد مشتریان این شرکت افزوده شود و ما همچنان در تلاش هستیم تا با بکارگیری تمام ابزارهای ممکن همچنان در مسیر کاهش کرایه ها گام برداریم.

موسسه حمل و نقل باربری مشهد به استان مازندران و شهرهای ساری چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک در حدود یک دهه قبل به طور همزمان در مشهد و تهران با نام تجاری نتسان شروع به فعالیت نمود و از همان آغاز شروع به کار خود را مصمم در ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات نمود و خوشبختانه خیلی زود توانست علاوه بر اینکه ارزانترین کرایه نرخنامه و تعرفه را به مشتریان خود ارائه دهد هم اکنون لقب مجهزترین باربری ایران را نیز ار آن خود نموده است.

از سوی دیگر وجود ناوگان مدل بالا از انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله نیسان – پیکان وانت - خاور مسقف – خاور روباز – کامیونت – کامیون – تریلی و ده چرخ باعث شده است که نام باربری مشهد به چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک در بین مجهزترین باربری های مشهد همچون نگینی به درخشد. 

باربری مشهد به چمستان کلاردشت هچیرود ارطه سلمان‌شهر سورک در کنار رسالت اصلی خود که در حقیقت حمل بار اثاثیه منزل و کالای اداری و تجاری می باشد خدمات جانبی دیگری را به شرح زیر انجام می دهد 1- بسته بندی اثاثیه 2- باز و بسته نمودن تمامی نصبیات منزل از جمله پرده کرکره لوستر ... 3- صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر 4- حمل بارهای سنگین مانند گاوصندوق – یخچال ساید – میزهای نهار خوری بزرگ و... در بین طبقات با تجهیزات مدرن 5- جابجایی لوازم حساس الکترونیکی و پزشکی و ...

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به چمستان: چَمِسْتان، که به زبان مازندرانی (طبری) و در گویش بومی و محلی چَماسِّن یا چَمِسْتون نامیده می‌شود، یکی از شهرهای استان مازندران است. این شهر مرکز بخش چمستان از شهرستان نور می‌باشد. جاده‌ای به شکل نیم‌دایره (نعل) چمستان را به نور و آمل وصل می‌کند. این شهر دارای شهرداری، بخشداری، دادگستری، سایر ادارات و دوایر دولتی، امکانات گازکشی، کتابخانه، عمومی، سینما، و کانون فرهنگی‌تربیتی است.

 حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به کلاردشت: کِلاردَشت ناحیه‌ای در استان مازندران و ۴۸ کیلومتری شهر چالوس است و ۱۳۰ کیلومتر با تهران و ۱۶۰ کیلومتر با کرج فاصله دارد. کلاردشت دشتی بر فراز کوه‌ها است و مرکز کلاردشت شهر حسن کیف است.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به هچیرود: هچیرود از شهرهای شهرستان چالوس واقع در استان مازندران است. این شهر از شمال به دریای خزر، از شرق به شهر چالوس و از غرب به شهرستان عباس آباد و شهر کلارآباد و از جنوب به رشته کوههای البرز متصل می‌گردد. هچیرود بر اساس آخرین آمار سازمان سرشماری ایران در سال ۱۳۹۵ جمعیتی بالغ بر ۱۰٬۳۹۸ نفر را دارد و مردم آن به زبان مازندرانی و لهجه کلارستاقی گویش می‌کنند.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به ارطه: ارطه یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر از بخش مرکزی قائمشهر در شهرستان قائم‌شهر واقع شده‌است. بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت این شهر حدود ۱۰،۳۲۷ نفر بوده‌است. مردم ارطه به زبان مازندرانی گویش می‌کنند.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به سلمان‌شهر: سلمان‌شهر یکی از شهرهای استان مازندران در ایران است. سلمانشهر با جمعیت ۹٬۶۵۶ تن در فاصله ۸ کیلومتری شرق شهر عباس‌آباد و ۵ کیلومتری غرب شهر کلارآباد قرار دارد. این شهر در شهرستان عباس‌آباد و بخش سلمان‌شهر قرار داردو مساحت آن ۷۵۰ هکتار است.

حمل بار و اثاثیه منزل و کالای اداری از مشهد به سورک: سورَک یکی از شهرهای استان مازندران ایران است. این شهر مرکز شهرستان میاندورود است.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد ،حمل بار مشهد،حمل بار به استان مازندران ،باربری مشهد به استان مازندران ،ارزانترین باربری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 39
|
مجموع امتیاز : 39
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: